پنجره دوجداره UPVC دوحالته

پنجره دوجداره UPVC

پنجره دوجداره UPVC دو حالته

در این نوع از پنجره دوجداره UPVC ، به دو صورت افقی و عمودی باز می شود در واقع این نوع پنجره دوجداره یا سه جداره مانند پنجره تک حالته عادی می باشد که علاوه بر باز شدن از کنار از بالا هم قابلیت باز شدن را دارد و برای فضاهایی که از نظر متراژ محدود و یا دسترسی کمی دارند بسیار مناسب است.

پنجره دوجداره UPVC

دو حالت باز شدن پنجره :

  • دستگیره به حالت وسط قرار گرفته و در نتیجه پنجره دوجداره UPVC ما بصورت عادی از کنار باز می گردد.پنجره دو حالته
  • هنگامی که دستگیره را رو به بالا بچرخانیم، پنجره به اندازه ۲۰ تا ۲۵ سانتیمتر از بالا باز می گردد.

مزیت پنجره دوجداره UPVC دو حالته:

پنجره های دوحالنه دارای تنوع بیشتر از نظر باز شدن می باشد و همچنین مهمترین نکته کاهش فضای اشغال شده توسط پنجره برای انتقال جریان هوا می باشد که در حالتی که بصورت نیمه باز از سمت بالا می باشد در واقع فضایی را درگیر خود نمیکند.

قیمت پنجره UPVC دو حالته:پنجره دوجداره UPVC

قیمت این نوع از پنجره ها به علت استفاده از مکانیزم دوحالته آن نسبت به پنجره های تک حالته کمی بیشتر است البته همانطور که قبلاً اشاره شده است نوع برند یراق آلات مورد استفاده سهم بسزایی در تعیین قیمت پنجره خواهد داشت. پیشنهاد ما یراق آلات برند های معتبر ترکیه است.

 

سفارش پنجره دوجداره UPVC دو حالته

سفارش پنجره upvc بسیار ساده تر از همیشه اکنون برای شما امکان پذیر است. می توانید به صورتی حضوری به شرکت کارابرتر مراجعه فرمایید و طبق نیاز خود سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید. اما راه حل بسیار ساده تری نیز وجود دارد. شما می توانید این کار را با یک تماس تلفنی نیز انجام دهید سوالات خود را مطرح نمایید و در صورت نیاز کارشناسان ما بصورت حضوری به محل شما مراجعه کرده و با اندازه گیری دقیق و ثبت نیاز های شما پیش فاکتور خرید و نصب را تقدیم حضورتان خواهند کرد.