پنجره های دوجداره تک حالته

پنجره های دوجداره

اطلاعات فنی و کاربردی پنجره UPVC تک حالته:پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره تک حالته از نظر ظاهری دارای شکل ، عمومی،ساده و استاندارد است، بطوری که پنجره بر روی محور عمودی بوده و بصورت بازشوی ۱۸۰ درجه است.
این نوع از بازشوی تک حالته نسبت به دیگر بازشوهای موجود دارای مکانیسمی ساده تر بوده، از این رو این نوع پنجره های دوجداره UPVC دارای قیمتی مناسب تر است.

قیمت پنجره های دوجداره یا سه جداره تک حالته:

قیمت پنجره بازشوی تک حالته در کل ارزان تر از بازشوهای پیشرفته تر است و دلیل آن ساده بودن نوع مکانیزم استفاده شده در آن است، البته این نکته نیز حائز اهمیت است که برند پنجره های دوجدارهیراق آلات مورد استفاده در تمامی پنجره ها نیز تعیین کننده قیمت نهایی محصول می باشد. ما از یراق آلات با کیفیت برندهای ترکی استفاده میکنیم در نتیجه قطعاً می توانید بالاترین سطح کیفیت موجود در بازار را از ما انتظار داشته باشید.

مزیت پنجره دوجداره تک حالته:

  • این نوع پنجره های دوجداره دارای بازشوی استاندارد و ساده ای می باشد که بصورت کامل باز می گردند.یراق آلات ( برند های ترکی )  استفاده شده در این نوع پنجره از ساده ترین نوع است در نتیجه قیمت تمام شده آن نسبت به دیگر پنجره ها کمتر است، بنابراین یکی از اصلی ترین میزیت های پنجره های تک حالته را می توان قیمت پایین تر آن دانست.
  • تغییر جهت بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست در زمان کوتاه حتی در محل امکان پذیر است.
  • تعویض ساده و سریع یراق آلات و لولا های پنجره های دوجداره تک حالته در صورت نیاز

از دیگر مدل پنجره های UPVC کارابرتر دیدین فرمایید:

پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی، پنجره کشویی، پنجره آکاردئونی، پنجره فولکس واگنی، پنجره ثابت