پنجره دوجداره ثابت

پنجره های دوجداره ثابت نور خورشید و مناظر زیبا را به خانه شما می اورد و همچنین امکان سفارشی سازی آنها برای معماری های مختلف وجود دارد.

پنجره دوجداره ثابت، همانطور که از اسم آن مشخص است دارای بازشو نمی باشند و امروز استفاده های زیادی در دکوراسیون های مدرن، جهت افزایش نور به محیط داخلی و یا جداسازی دیوارها مورد استفاده بسیاری قرار می گیرید. 

این نوع از پنجره های UPVC به علت نداشتن بازشو دارای عایق بسیار بالا در مقایسه با سایر مدل های پنجره های دوجداره و سه جداره یو پی وی سی دیگر می باشند.

 

پنجره دوجداره ثابت

مزایای پنجره دوجداره ثابت UPVC

مزایای پنجره دوجداره ثابت را می توانیم بصورت خلاصه به شرح ذیل تقسیم بندی نماییم:

– قیمت بسیار مناسب به علت نداشتن حالت بازشو
– عایق قدرتمند صدا
– عایق گرما و گرد و غبار
– امکان استفاده از شیشه های بسیار بزرگ
– طراحی مدرن و زیبا جهت استفاده در واحد های مسکونی، تجاری و اداری
– ورود نور بسیار مناسب

 

قیمت پنجره دوجداره ثابت

این نوع از پنجره های UPVC به علت نداشتن بازشو دارای یراق آلات خاصی نمی باشند از این رو هزینه آن نصبت سایر مدل ها کمتر است.

سفارش پنجره دوجداره ثابت 

سفارش پنجره ثابت upvc بسیار ساده تر از همیشه اکنون برای شما امکان پذیر است. می توانید به صورتی حضوری به شرکت کارابرتر مراجعه فرمایید و طبق نیاز خود سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید. اما راه حل بسیار ساده تری نیز وجود دارد. شما می توانید این کار را با یک تماس تلفنی نیز انجام دهید سوالات خود را مطرح نمایید و در صورت نیاز کارشناسان ما بصورت حضوری به محل شما مراجعه کرده و با اندازه گیری دقیق و ثبت نیاز های شما پیش فاکتور خرید و نصب را تقدیم حضورتان خواهند کرد.

از دیگر مدل پنجره های UPVC کارابرتر دیدین فرمایید:

پنجره تک حالته، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی، پنجره کشویی، پنجره آکاردئونی، پنجره فولکس واگنی