پنجره دوجداره کلنگی

پنجره دوجداره کلنگی

اطلاعات فنی و کاربردی مربوط به پنجره دوجداره کلنگی:

این نوع از پنجره دوجداره کلنگی فقط از یک جهت بالا باز می گردد و میزان باز شدن آن بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر است. همچنین این نوع از پنجره های دوجداره یا سه جداره، پنجره های Tilt نیز نامیده می شود.

قابلیت باز شدن از جهات مختلف ( بالا به پایین، پایین به بالا از بیرون و یا از داخل ) را دارد که می توان طبق نظر مشتری اجراء کرد.

موارد مورد استفاده پنجره دوجداره کلنگی:

این نوع از پنجره ها به علت کوچک بودن سایز آنها و همچنین به علت باز شدن آن از سمت بالا عموماً مناسب مکان هایی است که فقط به گردش هوا نیاز دارند، مانند سرویس های دستشویی، از این رو این نوع از پنجره ها، پنجره های سرویس دستشوی نیز نامیده می شوند.

همچنین این پنجره ها برای ویلاهایی که دارای اتاق های شیروانی هستند نیز مناسب است ( مانند تصویر ذیل: )

پنجره دوجداره کلنگی

قیمت پنجره دوجداره کلنگی:

به علت ساده بودن نوع یراق آلات مورد استفاده و همینطور مقدار مصرف کمتر پروفیل در پنجره های کلنگی این محصول از ارزان ترین نوع های پنجره UPVC محسوب می گردد. یراق آلات پیشنهادی ما برای استفاده یراق آلات برند های معتبر ترکی می باشد و همچنین همیشه انتخاب پروفیل با کیفیت تر کیفیت کلی کار را بسیار افزایش می دهد مانند پروفیل وین تک یا پروفیل های ویستابست. البته برای کاهش قیمت پروفیل های مرقوب دیگر نیز موجود می باشد که بعد از مشاوره می توانید پروفیل مورد نظر خود را بر اساس کیفیت مورد نیاز و قیمت آن انتخاب نمایید.

از دیگر مدل پنجره های UPVC کارابرتر دیدین فرمایید:

پنجره تک حالته، پنجره دو حالته ،پنجره کشویی، پنجره آکاردئونی، پنجره فولکس واگنی، پنجره ثابت